Lifeless ;
ABOUT ENTRY LOVE TWITER FACEBOOK
3 Secrets Colour of Love
Monday, February 18, 2013 • Monday, February 18, 2013 • 0 comments
Hello :)
Aku tengok video nih . comel gila , sweet ! Hahaha . Enjoy yourself :D


Episode 1

Episode 2

Episode 3



p/s : Ada orang adore gila dekat Wawa Zainal . Yeah , she's cute . I admit it --'


PAST • FUTURE
MY WORDS;
There's only 1 thing 2 say 3 words 4 youu.

I LOVE YOU!




OTHERS;


♥ >> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


♥ >> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


♥ >> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • The Adventure of Us :D
  • Testing testing testing :D
  • The Part-time worker :P
  • The Moment :)
  • WhatTheFiiisssshhhhh ?!
  • Sacrifice and change :)
  • I had lose my purse :(
  • Dear Mr.Future Hubby :)
  • Igauan Si Afifah .
  • Learn to love yourself :)